2013年10月24日 星期四

Memo 紙的收納

自小學開始,我一直都有收集文具既癖好,好鍾意買好多筆(一套一套好多顏色, 連螢光筆都可以齊哂成套十隻色!!!水彩可以同時有3套....)﹑貼紙﹑膠紙﹑筆記簿﹑手工紙﹑有公仔既file﹑印仔等等,就連淨係畢業先要用既紀念冊我都有4-5本咁多.........但又唔捨得用架喎!!! 隔離位同學問我借文具都唔捨得借俾人。

當時我既夢想係開一間文具店!要有好多唔同既文具可以賣,唔同用途既筆﹑好colorful既紙﹑靚靚既貼紙等等。不過我而家諗返,如果真係俾我開到文具店,應該都會生意失敗,因為我會唔捨得賣D靚野出去LOL

(((圖為冰山一角的膠紙同貼紙)))

多年來儲落太多貨,發現收納memo紙係最麻煩,因為就咁拆左袋一疊疊放埋一齊佢地又會粘住好多塵而黑哂,唔拆袋既話莫講捨唔捨得用,就算真係想用都好唔方便去用‥‥

 最近又淘左好多memo紙..........為左安置佢地,又方便自己用,咁就DIY個folder放好佢地啦。









 用一個舊既紙質folder,搵張靚靚地既花紙(我呢個黑白直條其實原身係一個買野時拎返來既紙袋)包住個File做封面,入面又用另一張花紙/手工紙拼貼貼好,然後將所有memo紙用雙面膠貼哂係入面~方便用又唔驚佢有黑邊啦~










仲整左個袋仔放圓貼
如果我仲讀緊書,有左呢個Folder一定勁俾心機上堂乜鬼野Notes都抄一大餐..XDD

沒有留言:

張貼留言